Sarah Wars!!!

Eftersom det är Star Wars dagen på min födelsedag så kom jag och några killar som jag snackade med igår överens om att den dagen ska heta Sarah Wars! Då blir det liksom en salig blandning av två bra världar ;)! hihi! http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars_Day

Igår var en jäkla bra dag asså =)! Lina och hennes söta kids kom hit och vi lekte i Vasaparken! Rätt länge med :D! Behövde ha en liten barndos och jag myste massor med dom :)! Det behövde jag :)!

Vi grillade, käkade, spelade Hur fan visste du det?, gick ut och dansade loss =D!! alla var på sånt sjukt bra humör och allt var sååå himla roligt :D! Länge sen jag hade en sån klockren kväll!

I fredags så hade jag o mamma en myskväll! Vi käkade revbensspjäll och myste massor. Somnade halv 1 haha ;p!!

nae men allt flyter på riktigt bra! Blir gbg tis-ons! sen västervik i helgen. Blir mkt åka nästa vecka, men det är kul o mysigt att åka runt lite. Lite avbrott från vardagen :D!!!

Anne tuss kommer hem från Turkiet idag! Riktigt mysigt. Hoppas att hon har med sig massa med presenter till mig ;)! hihi!!

nämen va fan. fuck it!! haaa deee



jag och Molly :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0