Ohh Sarah!!!!!

Har hört det många gånger!!!! men tröttnar aldrig ahaha!!

Ja, jag är ju inte så aktiv här , men jag börjar tröttna lite. Det är samma visa hela tiden. men den här veckan har varit lite speciell.. eller speciell o speciell haha! Det har vart en riktig chill vecka OCH jag har ÄNTLIIIIIIIGEN tagit tag i min träning igen!! Så jäääävla nice! Orkar inte sitta o glo o hoppas på att musklerna kommer av sig själva. Har varit ute o sprungit några gånger, men insett att fran va det är tråkigt. Så på nått sätt måste man hålla igång. Så jag bestämde mig att NAE NU JÄVLAR! Och så blev det. Har tränat pump 2/3 gånger den här veckan. Kanske blir 3/4 imorgon! Hoppas på det. Här ska det inte vilas någonting, utan nu jävlar. Är så ruggit taggad!

Sen inatt så dog vår fina Greta.. Med sina 95 år tackade hon för sig själv. Stor sorg men ändå inte sån stor chock. Det var väldigt väntat och nu får hon äntligen träffa sin man och sina släktingar där uppe med änglarna! Himlen sparade en plats till dig Greta, jag lovar!

Igår var jag hemma hos Lina och Stefan och alla kidsen! Riktigt mysigt och trevligt! Lina bjöd på rabarberpaj och vaniljsås MUMMA! Imorgon ska de komma till oss och fira mig o pappa! Det ska bli trevligt! Busa lite med anton o molly och megagosa med Sakarias! Måste även framkalla ett kort på Anton, för jag framkalla på de andra två idag. Hittade ingen bild på Anton i min mobil :(. Får fixa det tills nästa framkallning.

Idag har det varit loss med djur här i Vasaparken. Lamor, åsna, hästar, bufflar (eller nått sånt), kameler! Riktigt roligt! Fick fina kort och var nära en kamel. Vem behöver åka till Egypten och se kameler när det räcker med att gå 2 minuter sen är dom där hihihihi!

Ikväll ska jag på min kompis Sophies examensfest! Riktigt soft ska det bli. Chilla ute hos henne och äta god mat! Tanken var att jag skulle ge henne en blomma, liten present och ett kort. Men det hon fick nu är snäppet bättre :D!! Ohh yeah! Älskar köpa presenter!

Nästa onsdag tar min älskade syster, Emelie, examen i sjuksköterska!!!! Wiii! då blir det inte chill haha ;)! Anne och Peter, (inte pappa då, utan annes kille), ska med! Sen blir det überutgång på kvällen med petter, maria, josef, jörgen etc!!!! Och sen BF på torsdan ;)!

Men nu är nu! Ska snart sjunga lite i duschen, dress for success och sen hoppas på att Sophie kommer och pickar upp mig snart!!

Btw så längrar jag loss till Midsommar!!! så jävla fint.. singel singel mingel mingel ;)! haha!! awesome!!

Ha en fin fin kväll allesammens!


jenny jag saknar dig så himla mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0