Hola!!

Ajajaj här var det ett tag sen jag var inne o skrev.. jag som var så himla bra o skriva o gejer ett tag. men andra saker kommer emellan!!

Händer inte så mycket mer än att jag går i skolan, pluggar när jag kommer hem, går ut o går/springer ibland när jag känner fört, träffar kompisar, myser, dricker lite öl och har det gött i solen!!! Riktigt slappt..

men i helgen så var jag hos farmor o farfar (igen).. Vi firade lite födelsedagar, vi är många som fyller år i maj i vår släkt. Maj o Mars är supermånaderna haha ;)! men det var mucho trevligt. Var riktigt skön helg och vi såg på eurovision (ja jenny, jag vet. jag sa att jag inte skulle se det, ändå satt jag där och skrev mina egna poäng haha)! Tänkte MASSSSA på jenny då. ohh va jag saknar dig min prinsessa! du betyder massor för mig och jag är så glad att jag har dig!!

Har även varit i gbg. var där förra veckan. det brast. men det är bara att move on! myste massa med emelie och lite med petters klass.. I söndags var jag på IFK-IFK här hemma. 2-2 vart det. Tyckte att det var en rätt så bra match. iaf första halvlek då alla mål gjordes (om jag minns rätt.) 2a var sådär. Då fick jag även träffa Adam :D! Det var riktigt mysigt och han fick mig o skratta. Han berättade även lite planer :)! Kul med lite planer i livet!

Jag fick reda på en hemlig sak i förrgår. men det berättar jag inte förns jag vet absolut säkert!!! tycker även det är tråkigt att man inte kan lita på människor. människor som man verkligen vill och har litat på.. men men!

Fikade idag med Sofie o Jessica. Vi hade lite lostalgi, vi såg på klassfoton (!) från när jag o jessica gick i typ 1-2-3 nått sånt. Riktigt mysigt. Och Sofie läste upp nåra brev som hon hade skickat till jessica. riktigt roligt! Charmigt att dom har sparat varandras brev än :D!!

Nu är jag uppe i Frikort inom vården! wihuuu!!! eftersom jag är en populär tjej där (haha) så är jag nu uppe i 900 kronor! Så nu kan jag gärna gå på besök och lämna lite blodprov om dom vill :D!!

well well.. nu har ni och jag fått en liten update i lite okronolgisk ordning haha :p! imorgon ska vi grilla med klassen och det ska fan bli kul. vin i mängder och mat i mängder SWEEEET!!!


jag och min fina gudson :)!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh underbara du! saknar dig så himla mycket!!! du betyder massor för mig gumman! :) <3

2011-05-22 @ 09:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0