Göteeeboooorg!!!

Nu ska jag snart bege mig till resecentrum och hoppa på Bus4you's buss till gooooa göteborg! Ska bli mysigt att hänga där nere, men det kommer att bli rastlöst, för jag ska göra min grje redan kl 11. Dock har jag det överstökat då, men iaf.. Segt loss... Får chilla lite i gbg o gå på stan och hitta nått fint till min syster Emelie som tar examen 1 juni :)!!

Nu har jag haft Depserate Housewives maraton och hoppas att jag inte kommer att tröttna på't haha! jag ska se det heeeela resan ner =D!!

Hade öppet hus idag på skolan och jag fick 2 styckna som inte talade eller förstod svenska. så jag började snacka lite smått om vår utbildning  på engelska. Men gav upp och sa att jag kunde fan inte snacka ta det på engelska haha!! men det gick bra iaf och vi fick in lite folk!

Hade prov igår med, det var segt men hoppas att det gick vägen för mig! jag som äntligen hade pluggat ordentligt...


aja, ha de så snackes vi när jag är i Göteborg :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0