En idrottskung

Inte vår stadskung, eller vad man säger, utan en idrottskung! Ingemar Stenmark! 13 guld och 9 silver i Mästarnas Mästare! REN utklassning. Limpar hade inte en chans emot honom i tävlingen. Dock tycker jag att det skulle vara en mer fysisk duell, men som ledningen skrev, så vaer det tillämpad till både tjejer och killar så båda skulle klara av det! Hatten av för Ingemar!!!!!! Aftonblandet har en omröstning om det ar rätt deltagare som vann, 99% har röstat Ja, solklart!! Det är kung!

Min helg har varit jävligt chill. Fredagen var jag hos Sophie och firade till henne på hennes examsndag! Sen vart det hemgång och mys hemma!!! på natten sen kom en kompis, så fick inte så mycket sömn eftersom han kom runt halv 4-4 :p! Men det var mysigt! Lördagen kom min släkt hit och på kvällen chillade jag och åt sjuuukt mycket vitlök haha!! Älskar vitlök! Tog det lugnt på kvällen då jag skulle upp och jobba på söndan!

Japp, söndag då! Jobb 11-17. Rätt nice. Jobbade med Alejandra och vi skrattade och pratade, mycket trevligt och tiden gick relativt snabbt. Iaf de sista 3 timmarna haha!! Så money money katching!

Den här veckan kommer att bli great! Går bara 1½ dag i skolan. Idag halvdag och imorgon heldag, sen ledig på onsdag för att fira Emelie som tar sin examen då. Sen är man ledig till måndag! Riktigt soft vecka :)!

Tycker att det är rätt synd att det ska blåsa, förstör så mycket. Blåser kallt och det är lilte irriterande faktiskt. idag ska jag på en "intervju" till en skola, men jag ska inte gå den. Skulle först kolla hur långt jag kom med min ansökan, vilket var uppenbarligen rätt långt haha! Men vill gå den nästa år!!!!! Eller jag SKA gå. Känner också att jag inte är psykiskt stark att gå den, krävs väldigt mycket psykiskt i den utbl. Men jag ska gå o kolla läget.

Veckan har varit bra, helgen har varit bra och nu kommer den här veckan och helgen som kommer att bli AWESOME!!!!


jag och söta Molly!

 


Anton deckade i soffan efter att ha lekt tjuv och polis med mig i parken ;)!
så söt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0