1 sekund från SM guld!

Om 10 minuter fyller jag år :)! Myyyysigt! Ska ut o käka och mysa med mamma o pappa, sen på lördag blir det lite kalas med mina vänner :)! Ska bli härligt!!

Idag vann jag 50 kr rabatt på Björns klädmärke, Power of Reputation. Visste inte ens att jag var med i den tävlingen, så jag blev skitglad :)! Det gjorde min dag ska jag säga DIG Björn :)! Tack så mycket :D!! En förtidig present kan man säga hihi! Ska köpa en röd tröja!!!! Kika in hans sida; http://www.power-of-reputation.com ni kommer hitta massa lyckliga och härliga färger!!

Försöker söva mig här med lite Inför Eurovision! (ja jenny, det är sant hehe!) Är inte fullt så impad faktiskt. Men det blir nog en härlig final. Är i västervik då, så vi får väl se hur det blir :)! om jag ser det eller ej..

Ja, jag går i skolan, kämpar på och är allmänt stressad och ja.. mår medel!! Vill att det ska hända nått.. Nått skoj eller något mysigt. Asså jag fyller ju år, men något mer som är långvarande... Får väl se om jag hittar på nått skoj :p!

Seg dag idag. Har varit trött... men men! det är mysigt, mina klasskamrater och lärare är ju för härliga :)!

det har snöat idag med. ehh?? Kan det vara så att jag får säga att det för första gången på 24 år som det SNÖAR på min födelsedag?? HEEEEEEEEEEELT sjukt.. men så är det.. Dolphins kör en spännande sista match i SMfinalen (som dom kunde ha spikat idag, men neeeeej)! kan INGET om basket. tycker bara att det skulle va kul om vi vann :)!

Sjuk håller jag med på att bli. Nyser o hostar, nej jag har inte pollen.. imorgon ska jag upp o ta prover. Är ledig imorgon, men ska ner på stan o dela ut lite papper. Kan skriva mer om det på torsdag :)!

ha en fin natt nu allesammans!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0