Update!!

AMEEEH TJAAAA!!

Dagarna passerar förbi snabbt som fan och lycklig är jag med! Idag är jag lycklig för 10000000 personer!! Massa anledningar, men en huvudanledning är att min långa och goa vän Adam kommer hem!!!!!!!! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! Nu blir allt som vanligt igen haha ;)

Min syster Emelie har tagit sin sjuksköterskaexamen!! Masssssa grattis!!!

Jag är snart klar med min 1a termin och har fått bra betyg!!

Trädgår'n is the shit!

Jag har underbara vänner!

Älskar mitt liv!!

Ska söka till Paradise hotell Danmark! Jävlar vilka snygga killar det finns där MUMMA!!

Här kommer lite sköna sommarbilder från random platser!


jag och mina fiiiina systrar ♥!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0