Happy happy!!

Jag är hemlig loss iiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Jag gillar att Adam har kommit hem!! Han förgyllar mina sega dagar och undeerhåller mig med hansknasiga kommentarer!!! Livet har blivit lite roligare sen han kom hem iiiiii!!

Mitt liv för tillfället:
- Slutat skolan
- Kommit in som reserv på en annan utbildning
- Jobbar extra
- Sover på tok för lite
- Älskar So you think you can dance och gråter nästan varje avsnitt för det finns alltid nån dans som berör
- Älskar mina vänner
- Saknar mina vänner
- Älskar grillat och en god öl i solen!!

SOOOOOOOOOOFT! Äntligen har tom jag har fått lov!!! Hihih! Sen i fredags, men då blev jag inringd och jobbade. Sen var typ fredan förstörd haha! Eftersom jag kom hem 20.30.. Hade avslutning med klassen med, så det var lite tråkigt :(.. men men!! Synes förhoppningsvis i augusti... eller? Har ju som sagt vad kommit in som reserv på en behhandlingspedagogs utbildning här i norrköping!! Jag hoppas att den platsen blir ett JA!!! Jag VILL VILL VILL!!! 2 år KY, eller YH som det heter nu tydligen. Annars blir det Norge i vår med Sophie hihi!!

MIDSOMMAR kommer snart! Och jag till den. imorgon bär det upp till Stockholm där jag ska börja min hårda helg med lite glas vin hos eveliiiiiina och sen chill på krogen! Ska sova hos 3 (!!!!) olika kompisar i sthlm haha!! jisses. Sen på torsdag blir det tatueringsdags och sovplats nr. 2! sen är det fredag och då är det MIDSUMMER!!! Sweeeeeeeeeeet!! Eve, jag och Emelie ska kicka ass på den festen hihi! Kommer att lbi awesome, det känner jag redan nu iii!!

So long suckers!!!


tuss och jag i Thaiiiii hahahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0