Träning!!

Har äntligen fått igång med träning och jag har argaste förbränningen haha!! Gillar't på ett sätt, men ska ta fördel av det när jag blir äldre haha!!

Idag fick mamma ett par läsglasögon. Innan hon tog på sig dom var hon hur lycklig som helst. Hon som gjorde undersökning, (runt 27-28 år), frågade hur gammal mamma är (för det var en undersökning som man bara gjore med dom som är över 40.) Så tjejen trodde då att mamma var under 40! Hon var lycklig loss :D!!

MEN när hon visade glasögonen för mig på sig, så såg hon ut att va 55 haha (hon är 49 :p)! Hon sa att hon inte såg sig själv i spegeln, så jag tog ett kort och vad ledsen hon blev då haha!! lilla mamma då! men hon har inte haft på sig dom så mycket idag haha ;)! Snacka om att jag tog ner henne till jorden, för hon hade sagt till tjejen som gjorde undersökningen att mamma kunde leva på detta lääääääääääänge! Höll väl ett par timmar haha ;)!


Lång dag imorgon och ser nu att klockan är rätt mycket. Ska gå i skolan (8.15) sen jobba kl 13 - tills vi är klara. Lär väl komma hem helt paj antar jag.. Vi ska prismärka om nästan ALLA varor..
FREDAG ska vi ha en stor utförsäljning, TIME OUTLET i Hageby Centrum, brevid Bolaget!! kom och fynda innan det försvinner...............

Och eftersom klockan är mycket, så blir det sömn nu! Har haft en riktig mysig dag må jag säga :)!!

Haa dee


Förstora brösten kanske??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0