Time to be creatrive!!

Sommaruppehåll från:
- skolan
- träning
- blogg
Rätt soft sommar faktiskt. Har festat mycket, inte ansträngt mig så mycket ang livet, jobbat, träffat kompisar, rest en jävla massa. men mer resor blir det!

Ja, annars har det rullat på med livet, men tänkte att det kunde va skoj att komma ihåg saker och ting man har gjort om några år, så drar igång denna blogg igen!

Träningen - yeah baby! Mitt kort gick ut i juli, så jag förlängde det ett år till, på samma ställe så klart :)! Denna vecka har jag tränat 4 dagar! Det tycker jag är en grym bra start faktiskt! skönt att ta tag i det igen tycker jag :D! Göra om allt till muskler och tighta till kroppen :)! Muskler är fint :)!

Skolan - aa skolan har ju börjat igen, men det blir inte som förra terminen :(. Savina och Emma har slutat och Lina ska med kanske sluta.. Com' on?! Så himla tråkigt.. Hoppas att denna termin går fort, har lite planer till våren faktiskt. Men vad säger jag inte.

Idag åkte Bea till Australien. Önskar henne ALL LYCKA :)!! Kommer sakna dig tokmycket, men snart så ses vi igen! Kanske i Thai ;)!

Nu ska jag återgå till mitt Vännermaraton som jag startade upp för någon vecka sen :)!

Nu när jag har jobbat så har jag träffat många som jag inte har träffat på flera år :)! Det har vart riktigt roligt faktiskt :D!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0