Picknick!!

Igår vart det träning.. Hela kroppen fick sig en ordentlig genomkörare och jag var helt utmattad när jag kom hem, MEN så kom jag på att jag inte hade träffat min kära vän Adam på länge. ringde ett samtal och så träffades vi en timma senare.. Min plan var att vi skulle ta en fika, men dom planerna ändrades drastiskt och det blev picknick ist.
Så vi köpte lite diverse innehåll till en picknick och cyklade senare till Ramboberget (inte Ramunderberget haha)!

Cykelvägen dit var RAK, men självklart på nått vänster så cyklade jag "fel" och körde rakt ner i ett dik och allt vi hade handlat rullade ner och var nära på att hamna i vattnet. Jag gav efter mig ett litet AAHH och Adam vände sig om undrade vad fan jag höll på med. Jag låg där och skrattade loss! Såg allting i slowmotion om och om igen och skrattade åt mitt fall haha! Såg riktigt roligt ut och vi skrattade åt det länge.

På berget njöt vi av utsikten och sen kom Petter och förstörde allt haha nerå ;)! Han kom upp och hälsade på. Vi satt där i ett par timmar o hade det riktigt trevligt. Ska säga att myggen älskade min högra vad. Jävlar vilka bett jag har, helt sinnes. Kliar loss!

Efter ett par timmar på erget, begav vi oss ner till marknivå och satte oss i Vasaparken. Från ingenstans ringde Björn och sa att han o hans bror var klara nu att dom skulle bege sig in till stan. Vi hoppade på cyklarna och trampade ner och mötte upp dom!

Måste säga att det var en riktigt trevlig och mysig dag! Tyvärr togs inga kort , för jag hade (som vanligt), inget batteri på min mobil.

Idag har jag vart såååå trött. Drömde sjukaste drömmarna om att nån man kidnappade mig och tog mig till hans hem där massa andra kidnappade människor var, en annan man brann upp iklädd endast bandage och att en färja eller båt sjönk med massa folk i.. Riktigt hemska drömmar asså. Så jag var i skolan till 12, åkte hem o käka, somnade vid 13 o vakna vid typ 14-15 nån gång.. Det var riktigt nice!! Sen har jag även gjort allt jag skulle ha gjort innan imorgon i skolan. Jag är bäst. Jag och Lina kämpade med Word idag och vi kom fram till att vi inte alls är så jävla haj på Word som vi trodde haha! Satt o sa fula ord och svorde över kursen. Men till slut löste sig allt och det blev "bra."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0