Augustifestivalen 2011!

YES!!! Augustifestivalen har lämnat norrköping för i år och det firades med dunderobrak ons, tors, fred, lör och en helt förstörd Sarah söndag!!!

onsdagen var det onsdagsklubben med Lina och hennes kompis Malin. Var hemma hos Lina först och smådrack lite och spelade mulle med fel kort (?)! Sen bar vi oss ner till Hugo (jaa jag vet att det var 18...) men det var grymt skoj! Vi dansade, shotta järnet och lite pussades delades ut mellan två personer (och nej, inte mellan två tjejer haha)! Det vart en awesome kväll! Mycket skratt och gulligull haha!

Upp kl 8.00 på torsdan för att gå till skolan. gick rätt bra men såg ut som hej kom och hjälp mig haha! sen luncha jag o lina på pastasnäckan.. minnen från gårdagens bravader dök upp som pratämnen!

Sadlade om och mötte upp Christian och såg på Rix fm Festivalen! Riktigt trevligt och jag skulle hoppa lite och tappade balansen och föll baklänges! Tur att min räddare i nöden Anders tog emot mig haha! Måste sett askul ut mtp att det stod 4 ölflaskor framför mig haha (vilket jag inte hade druckit ur.) sen var vi några som satt i Vasaparken och drack vin.

Kvällen avslutades på Munken och sen upp igen kl 8.00 på fredan för lite skola :)! var ännu värre den här dan.. Lina "jag tycker att vi tar tog!" jag "Naaae, jag tycker att vi tar tåg" hahaha! internet inom en skoluppgift haha!

Kvällen blev det en trevlig förfest hos Emma, nattpicknick vid strömmen med Sophie, dans på Cromwell, knalla ner till Wasas uteservering där jag och Perfekt köpte 4 chorizokorvar och slaktade hela tallriken haha! dom var stora dom korvarna, och svårätna. Hade ketchup och senap överallt i ansiktet kändes det som! sen bar det åt ner till vk och där dansade vi loss!!! Mycket dans och galet mycket skratt =D!!!

På lördan slapp jag gå upp kl 8 haha!! Sminkade om mig och sprang till Lina för att ha en kräftskiva!! Mycket trevligt och gott med kräftor =D!!! Simons plan var att dricka så mkt så han spydde, men han fick inte det för lina för då skulle hon inte orka ta hand om honom haha! medans dom små barnen, victor simon lina och malin, dansade på Puls, så åkte jag och sophie till Sandra o co för att dricka lite öl på munken! Sen gjorde vi nog helgens största misstag och gick till ruttna stället WASA!! ohh lord, why?? Men kvällen räddades av en ung liten person och gjorde min lördagskväll komplett :)!!

SÖNDAG - guds vilodag! min vilodag haha!!

Veckan blir slapp asså! Ska vila upp och ta igen all sömn som jag har missat, sömnbrist deluxe asså.. träning, softa med kompisar, chilla, skola osv...

TACK ALLA för en helhärlig Augustifestival!! - Nu rehab och sömn i några veckor!


jag och sakarias ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0