Vår!

Nu är våren här, på riktigt :)! Och jag har suttit klart med mitt skolarbete som jag har kämpat med i nån timme. Men vill helst bara sitta på en uteservering och chilla med ett glas vin eller en god öl!!! Får bli imorgon :)! Hoppas på att mina gossar kommer in till stan!! Dvs Petter och Björn :)! Skulle va mys!

Men nu är det måndag.. Och jag är riktigt uttråkad. Men vill verkligen inte plugga mer. Då får jag bara skrivkramp.

Älskar att nått som jag och jenny har dragit ihop verkligen blev av :D! är så jävla glad över det. Jag har varit så himla glad idag!! helt lycklig. Lycklig för 2000 000 000000 pers typ haha :D!! nae, men riktigt glad =)! Det är vädret asså :)!!!

Träffade min goda vän Jonas idag med :)! Vi käkade pizza i vasaparken, snackade och drack bubbelvatten! riktigt trevligt :)! Länge sen jag såg han, men nu så :)!

nae fuck it, nu måste jag göra nått :)!


jag och min underbara ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

<3 underbart! det får vi fixa fler gånger också! :D <3

2011-04-19 @ 08:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0