utmattad!

den här veckan har jag vart helt utmattad och sååå trött. Mycket att göra i skolan och så viill man göra så mycket som möjligt mer! Men IGÅR fick jag äntligen lite tid och ork över till att umgås med llite folk!! Jag och sofie myste hela dagen! Vi softa, käka grillad kyckling och potatissallad och kom på att vi va ekonomiska igår haha!!

Sen kom min kära vän Sophie, brunare än aldrig förr haha, och plinga på! Vi drog ner till Oscar med Petters lilla pärla! snackade om allt möjligt och disktureade hej vilt (haha)! nae, men det var riktigt mysigt. Beta av 3 personer igår som jag inte hade träffat på länge hehe! lite planer smeds med :)! Det är härligt att planera lite =)!!

vi traskade bort till världens och diskuterade med en snubbe som jobbar på el-giganten om ipohones, androids, htc.. ja lite allt möjligt och lite för myclet teknikprylar. det blev riktigt långtråkigt! På vägen hem sen så gick vi förbi mcd och alla var helt taggade på det. Och så tänkte vi "men det är klart det är öppet, HALLÅ!!!" men naae det är klart det är stängt. DJUPT besviiken så gick jag hem och slängde i mih müslo med banan!! det var riktigt nyttigt ;)!!
tack för en trevlig kväll alla som var inblandade :)!!

Idag ska jag till sörping och mysa med mina söta kusinbarn och gosa lite extra ,ed dp,. nara för att de är så galet söta :)!!! Påsken ska firas i Västervik hos min underbara släkt där nere ♥! Riktigt mysigt ska det bli. Plugga ska jag med göra haha!! Glad påsk alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0