Maxvikt!

Tror ärligt att jag inte kan väga mer än 52-53 kg asså! Hur mycket jag än tränar och äter, så visar det inte mer än de siffrorna! Jag tackar och är nöjd!!!

Ja vad har hänt sen senast? Tyckte det var rätt segt att blogga när jag inte va så engagerad. Men nu kanske det blir andra puckor.

Kämpade till mig ett G i prover på Företagsekonomi som jag har KÄMPAT som fan med. Så det var rikitgt skönt. Nu hoppas jag på att få G i kursen med haha =)!! Annars rullar det på bra i skolan. Vi skojar, myser och lär oss! Mycket nu dock och den här veckan har jg BARA varit trött. Inte okej. Vet inte vad det var.

Under påskhelgen va jag hos farmor o farfar i västervik =)! Det var riktigt mysigt och vi åt upp hela huset kändes det som haha!! Det var festligt (som farfar brukar säga =D)! haha!!

sen kom min underbara TUSS hem ifrån Sälen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Föralltid! eller aa... ett litet föralltid iaf! Aktar mig för det ordet haha! nothing last forever =p!! men hon är hemma nu ett tag iaf, sen ska hon vara i storstaden tillsammans med hennes man Peter (pecka som hon säger haha! eller peter pan ;p)!
Igår myste jag med anne, peter o annes tjejkompisar! Vi bubblade, drack vin, öl, skumpa, vatten och käka grillat! Riktigt mysigt :)!

Valborgshelgen vet jag inte va som sker faktiskt. blir väl all in eller ingenting om jag känner mig själv rätt :p!

men nu ska jag göra iordning mig, sen hitta på nått skoj hoppas jag =D! hade ne mysfrukost med anne o peter pan i morse :)! det var myyyyysigt!!!

Här kommer lite bilder från de senaste veckorna! Mycket mys har det blivit :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0