Vad är det här?

Alltså, jag är såå förvirrad så jag vet inte vart jag ska ta vägen =/. Men just nu känner jag att jag ska lägga det på is, så löser det sig under tiden. Men kan inte sluta tänka på't. Jag blir så ofokuserad. Ena dagen vill jag något andra dagen något helt annat och en annan dag så är det fucking wierd. Jag vet inte längre. Well well!

Idag är det jobb. Efter 3 sköna lediga dagar, så drar det igång igen. Det blir många lååånga dagar nu i veckan. Framförallt idag, imorgon och på onsdag. Sjukt. Sen kommer fler folk och då blir det inte så här mycket och det blir även lite mer schemalagt. Så min vecka kommer bestå av: sova, jobba, äta, decka! Så går det runt. Då kkommer jag nog tycka att det kan vara skönt att bo själv. Bara mysa upp sig i soffan och "slippa" umgås med folk, för man är så trött! Men sen hade det vart mysigt med en lite roomie. Men den, vem det nu är, kommer snart!

Måste till Sverige sen när jag fått lön och handla mat och sprit. Det är ju jobbigt att ha så här lite utbud, men jag har ingen fantasi när det gäller mat och så tycker jag det är så tråååååkigt + att jag inte har någon ugn hihi!

Min första vecka och helg här i Trysil har varit bra. Den har varit rätt lugn men ändå rätt stressig. Det är mycket som ska hinnas med och det finns dom dagarna man bara kan relaxa =)!

Så nu blir det ingen relaxing här på ett tag och jag kommer nog vara skäpligt sliten, men det ger pengar :)! Så det är väl värt det ett tag framöver.



Stavanger 2008!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0