Sunday morning!

Eller morgon och morgon. Eftermiddag :)! Var vaken till 3, och lite till, så jag var inte så förvirrad av att man skulle ställa om tiden. Blir alltid så förvirrad när vi ska flytta bak eller fram tiden, för ingen vet vad klockan är. Hände en gång när jag bodde i Norge att jag kom för sent en timme ;)! haha! Pinsamt läge, men men! Var söndag så det var inte så många som jobbade, käkade pizza, sen åkte jag hem! Jobbade inte ens. Givande jobbardag!

Idag ska jag göra ingenting. SKulle vilja ut och springa, men det pallrar inte min ljumske. Jäva skitljumske. Förstör allt.

men nu ska jag se till så jag får lite mat i magen och se en film. Såg 6 styckna igår :)!



I thought I knew you
I thought I knew you
I thought I knew you well
So well
- No Doubt, Sunday morning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0