my weekeeeend

min helg har vart superbra :D! I fredags såg jag och bea på film med kompisar. Den var rätt dålig den filmen med. Handlade om nån oskuld i usa. aa skitsamma. Det får många -poäng.

På lördan sen så åkte jag o bea till Mantorp och såg på STCC. Det var mysigt att gå omkring där och mingla och tydligen var det många kändisar där, men det hade inte jag och bea en aning om. Volontärarbetade där för Ronald Mcdonald Huset. Bodde där när jag var liten när jag va inlagd på sjukan, så nu ska man försöka "ge tillbaka" lite hehe!
Sen åkte vi hem, käkade pizza och myste! Då kom Johan hem till mig och drack vin i sin ensamhet ;)! Knallade sedan bort till Oscar där det var full rulle! Det va superskoj. Kompisar jag inte har träffat på länge och allt va så nice!! Sen knallade vi ner till Manesa och jag och edda gick jättelångsamt för vi skulle hinna dricka upp min öl. Kallt var det med, men när vi kom fram till Manesa, så hade alla satt sig ner och börja dricka. Vi kände osss lite mobbade, men hittade sen ett bord breve dom och hade det mys!!

Tanken var ju att alla skulle gå ut. Men som vanligt så är det ju världens kö på Hugo, Otten och Grand. På grand var det om en gick ut så kom en in. Det var rätt fullt. Så vi knallade hem till Edvind och drack vidare. Vi var 8 pers. Det var riktigt riktigt mysigt faktiskt! Mycket mycket srkatt och jag var så jävla glad! Det var riktigt nice. å ävgen hem till Edda så lekte vi Skoobidoo (eller hur det nu stavas), jag var den blonda tjejen fast mörkhåriga versionen, edda var den blonda killen och micke var hunden. Vi löste dock inga gåtor, men det var skoj ;D! Kom hem halv 7, riktigt sliten haha.

Idag har jag och anne varit på barnakals hos stefan och lina! En liten kusinträff =)! Det var riktigt mysigt! Mycket kakor, skratt, snack aa allt =)! Mysfaktorn var hög!!

Sen när jag kom hem, låste jag in mig på mitt rum och släckte allt och låg o min säng och glodde på en dokumentär tills jag decka. så nu är jag vaken och vet inte vad jag ska göra för att bli trött igen. skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0