planer!

Planer:
spanska kurs med evelina på kanarieöarna 2 månader.
Usaresa med evelina någon månad.
Kanada med någon kompis (?) någon gång i slutet av nästa år.
Spanien med någon och mysa!

Hmm.. jag lever verkligen min egna lilla fantasivärld :)! 

Prio 1: Spanska med eve. (vad sägs som efter sommaren eller innan kanske :)?)
Prio 2: usa resan med evelina (Efter trysil kanske?)
Prio 3: fix you
Prio 4: Utomlandsresa med bara chill, sola, bada och festa en vecka
Prio 5: Jobba i Kanada (senare projekt i mitt liv)

Jaa ni.. Det kommer väl att bli kanske någon/några av dom iaf. Hihi! Älskar att jag har planer. Det som fattas är att ta tag i't. bla haha. Min familj har under många år hört om alla mina planer, men det är inte alls många planer som jag har rott i land med om jag ska säga så. Men bara jag har en till som pushar mig, så blir det av, oftast haha! Eller så händer det efter några år.

Vaknade imorse 7.10 av att dom började gräva precis utanför min balkong. Mindre roligt. Men var så galet trött, så jag orkade inte bry mig utan somnade om ist :)! Är ledig idag ;)! I min dröm inatt lekte jag inte-nudda-golv med systeryster emelie. men det var så att vi snodde nått, busfrön :)! haha!

 

jag och evelina på öarna och läser spanska


jag och eve ligger och chillar i solen vid poolen och dricker drinkar i US


Hemlig bild
Fix you!


chill chill i spanien kanske?



work in Canada maybe hihi

Ska säga sen vilka planer som troligen kommer hända ;)! Men jag är ung hihihi!


Kommentarer
Postat av: Evelina

JAG ÄR PÅ!!!!!!!!!!!!!!!! Vill åka nuuuuuuuu :) <3

2010-10-28 @ 20:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0