Ohh shit

asså min rygg. jobbade drygt 12 timmar idag. Så mycket har jag nog aldrig jobbar. Nog inte ens på Stadium lagret. Eller jo, där gjorde jag det några gånger iofs. Det var inte många gånger, men det hände nog nån gång.

Det kommer inte hända att jag jobbar så här länge många gånger. Då protesrerar min kropp REJÄLT! Men har sköna chefer som peppar en och uppmuntrar en och väldigt trevliga och mysiga arbetskamrater! Varav en jag ska "lära åka bräda" i vinter hahaha!! aa hur fan ska det gå, när jag knappt åka själv ;)! aja, vi har ju ett tag på oss att lära oss :D!

Ikväll kom jag hem runt 21 typ. Sen har jag bara degat i soffan framför tv'm och käkat lite, drack en öl med. sååå gott. Men inga lök och ost chips ikväll ;)! hahaha. svulla i mig mat på jobbet. resturangmat - så gott :D!

Nu ska jag sätta på nån skön serie eller nån film. Beror på hur länge till jag är vaken. Länge sen jag la mig så här tidigt en fredag haha. 23.13 var klockan när jag la mig i sängen haha!! men men. vad ska man göra. Får mysa med mina arbetskamrater imorgon :)!

Jag har golvvärme ;)! hihihi!!


kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0