Nytt?

Efter jag har vart i Trysil ett tag, så ska jag ändra i min blogg! Det ska bli lite mer snöbilder, stjysst layout och sköna kommentarer från mina vänner!!! Men det är ett projekt i sig och det kommer att ta tid, så ha tålamod :)!

Mn dag har vart slappast på länge. Eftersom jag packade det jag kunde packa igår, så har jag inte gjort nått inom flytten att göra idag. Jag har varit för slut. Men imorgon blir det tidig morgon och ner på stan och fixa det sista. Är inte alls mycket kvar.

Hatar att säga hej då. Värsta. Men jag kommer ju tillbaka och det hjälper mig och mina vänner =)! Ni är guldvärda :D! Hoppas att några av er iaf kan komma upp :)!! Ska ju vara där ett tag.

Nu ska jag lugna ner mig, samla mig, se på nån mysig film. Ipod är maxad, datorn är maxad, mobilerna är laddade till max med batteri. Är ju en bit upp om jag säger så ;p!! Kommer åka 12.32 och vara framme 19.55 i Sälen. Där ska Erik hämta upp mig och sen köra emot Trysil. Sen vet jag inte när jag börjar. Om jag börjar på tisdan eller när det nu blir.

Det här ska bli en skön blogg. Lite mer kommer att hända nu och jag lovar att jag ska skriva så mycket jag kan om vad som händer där. Bilder så klart ;)!! Hoppas ni följer mig på min resa :D!


min fina Bea ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0