Nu så :D!

Yeah baby! Jag har hållt inne på en del info ett tag nu, för respekt för vissa, men nu kan jag säga det!
Jag ska till Trysil och säsongsjobba :D!!! Ska bli superskoj och jag åker redan på måndag den 18e!

Vad jag ska jobba med, är ännu inte bestämt riktigt, det är sånt som märks när jag kommer upp! Kommer hem några dagar över jul och sen drar tillbaka och kommer hem igen 1a maj. Eller i början av maj, säsongens tar slut då, men kanske stannar några dagar extra för att säga hej då haha!! SÅNT SOM MÄRKS!

Jag är superduperglad, men har ändå ångest. Separationsångest. Men kommer få en superbra tid där borta. Träffa nya människor, åka skidor som jag älskar, åka bräda som jag "åker" haha. Kanske efter säsongen kan jag kan åka bättre. KJag kan ju inte bli sämre ännu nu liksom ;)!

Så min helg kommer bli KÄNSLOSAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0