nae.. usch och fy

fy fyan. ibland blir jag så besviken. kanske om ett par år. men vad händer egentligen? vad händer i mig? är det något annat kanske? jag är så himla förvirrad så jag säger bara fuck it så länge!


Gårdagen var mysig. Vi var vårt lilla gäng och satt på en pub som i början bestod av vi 6 och 3 till, ohh yeaah ;)! Men sen kom det en massa folk, mest killar konstigt nog. Sen kom det fram en man till mig och sa att jag hade fin hållning och var vacker att titta på ;p! orka sånt. sen att jag var lika fin som donnan hans! han hade iaf en skön mössa! Sen snackade jag ett litet tag med en som har uthyrning om vi kunde få ett stjysst pris på brädor, skidor osv. Och det skulle han tänka på. Tror denna vinter kommer att bli helt crazy..

Så det var nog den sista lediga lördagen på ett tag. Känns mindre bra, men man kan ju alltid gå ut och jobba lite bakis, det är inte hela världen. Har hänt förut säkert ;)! Har man ingen kundkontakt så tycker jag att det är lugnt om man är lite bakis. Kanske inte spyr, men lite huvudvärk kan man ju ha iaf ;)!

Wellwell, tror vi alla har jobbat bakis. nu har jag legat i min säng och filosoferat lite om mitt liv. och jag har inte blivit klokare för det, utan mer förvirrad och lite upprörd. men då tänker jag på annat, så blir det askalas. Tänker på folk som gör mig glad och inte på dom som gör mig förvirrad och "ledsen".. Men kom inte fram till nått speciellt. tycker det är rätt skönt och bara ligg och vara och finnas!! Tycker man är värd det en gång i veckan haha ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0