nae nu jävlar...

det har inte hänt ofta att jag klagar här på bloggen, men nu ska jag fan göra det.

Jag
har:
- jävligt ont i ljumsken
- ont i huvet
- ångest
- lite lust att åka hem över helgen

är:
- hungrig
- nervös (?)
- dålig på engelska
- sällskapssjuk
- trött

funderar:
- när ska allt dra igång?
- hur mycket jag ska jobba i vinter
- när alla mina arbetskamrater kommer på riktigt
- när jag får min roomie
- om du kommer att komma över nyår
- allmänt över mitt liv

tänker på:
- mitt liv, vad ska jag göra när jag blir stor?
- mina vänner som jag saknar
- min familj
- dig
- hur ska det sluta? My way maybe?
- Om jag ska jobba imorgon

vill:
- ha dig
- åka bräda
- få lön
- träffa skönt folk i backen
- ha dig här på nyår
- inte ha reklam på Spotify
- prata en massssa med dig

tycker om:
-
när jag får som jag vill
- mina vänner, min familj och släkt
- när jag får sms från dig
- mina "minnesspotifylistor!"

har kommit på:
- att jag förr eller senare får det jag vill ha! Gäller absolut inte allt, men överlag!
- att jag ska sluta klaga NU :)!


NU HAR JAG FÅTT UR MIG DET HÄR :D!! Good! Känner mig lite bättre faktiskt!

Annars har jag det rätt bra här uppe :)! Väntar bara på att allt ska dra igång;
- jobbet
- Trysil
- Företaget, så vi blir fler folk!


jag ska skriva till en person som jag tycker mindre om på hans födelsedag!
I don't give a fuck!
MOHAHA!

Många vet - men inte du! Men snart vet du med och jag ska skriva det så alla kan läsa!
HÄMND!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0