Mysdag med tussen!

Idag kl 09.00 satt jag och anne och åt frukost. Det var riktigt mysigt och vi snackade om lite allt möjligt. Sen hoppade vi in i bilen och körde mot Linköping. Väl där gjorde jag en neuroundersökning, hittade anne sittandes ihopkuren i soffan i väntrummet med korsord och grejer ;)! Så söt!

Efter en mindre tydlig väginstruktion av vår kusin Maria och sen en mer detaljerad väg av Mats, så kom vi fram till Mjärdevi Science park! Vi käkade en mycket god lunch och snackade allt från Mats hår till allas framtid. Väldigt mycket hann vi med :D! Anne kom på den smarta idéen att vi skulle göra ett studiebesök på pappas jobb :D! Han sa "klart ni får komma" (kanske inte megatydligt haha)! När vi kom upp där, så såg vi på hans kontor att det inte fanns några bilder på hans döttrar eller på hans fru. Anne och jag kom på den smarta idéen att vi skulle till Ikea och köpa ramar, ta familjekort, retushera in emelie i den, framkalla och sen ge till pappa. ASBRA idé!! Den ska bara göras först!

När vi kom hem, la jag mig  på sängen och tänkte lite på vad jag skulle göra härnäst i mitt liv. Kom då fram till att jag ville till Ingelsta och shoppa lite!! Hoppade in i en buss och åkte ut dit. Gick så mycket så min skada på ljumsken kom fram igen! FÖRBANNAT säger jag bara. Det gjorde mig mindre glad. + när jag skulle cykla till bussen, (det är typ 5 min till bussen), så hade jag fått punka på cyckeln! TACK FÖR DEN!
Så nu kan jag inte träna imorgon, vilket var min plan. Inget shoppade jag heller, så det var en ganska misslyckad tur :p!

Men det gör inte så mycket, för jag ska snart iväg, så det kom rätt tajmat :D!! Nu är jag hungry as hell och ska göra mig lite the och mackor, sen mysa till en film! Snart kommer kollektivlivet igen :D!! Myyyys!!


Kommer sakna dig min babytuss ♥
Anne i The Phone House:
- Då ska jag ha i rosa, den är mer tussig!
Hahahahah! Försäljaren kollade väldigt mystiskt på henne då! Men det gjorde inget, för jag älskar henne iaf :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0