Känslokall

Fy fan var jag känner mig egoistik nu asså. fan för det. vänder nog snart. ska sätta på en sorglig film för att bevisa för mig själv att jag fortfarande kan gråta!!

Min helg då.. Slutade med att jag fick något jävla skit med ljumsken. Spekulationer var jag har gjort va ;)? nee inget sånt ;)! det här hände när jag gick och sen när jag kom hem till Kristofer så skulle jag visa hur jag knäckte min ljumske/höft. Och det var väl då helvetet bröt loss. Kände det flera timmar innnan jag träffade honom, men när jag kom dit, slappnade av då kom det.

På fredan var jag på stan från 10.30-16.30. Jag och Johan gick på stan, fikade, fick se hans lya, snackade om himmel och jord! var mkt trevligt. Gick även till Evelinas jobb och fick även se HELA Odengatan.. Den är lång den ;)! Sen kom jag hem till Kristofer, då lagade vi mat, såg på tv, myste, fick massage, såg på film!! Hur mysigt som helst :)!!

lördan knallade jag över till Jonte!! Vi mötte även upp Evelina och senare Fredrik och fikade, gick lite (så klart med min onda ljumske), klagade lite över att jag hade ont. Runt 19 åkte jag och jonte hem till honom och såg på en massa film, somnade till i soffan ett tag, snackade, åt, hade det trevligt :)!! Sen åkte jag hem till Kristofer och skulle väcka han, men han sov fan i mig djupt asså!! 

Idag har vi bara myst :)! Sov länge länge, åkte och fixade lite saker, sen slängde vi oss i soffan, såg lite på Clash of the Titans (tycker den påminner liteo m Disnye's Herklues hehe), sen hoppade jag på tåget hem!!

VÄL HEMMA så hittade jag mat i kylen, min superdupersköna säng!!!!! Nu ska jag vila min stackars stackars ljumske :(. Fan om den inte blir bra. Då blir jag väldigt ledsen.

Snart så får jag veta :D!!!!!!! Och när jag vet, då vet ni med ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0