onsdagkväll och småtankar

jaa.. och så var den onsdan.. har jobbat sjukt mycket dom här dagarna! väldigt mycket.. men imorgon är jag ledig, sen blir det jobb fredag och lördag sen utgång som fan på lördan och ledigt på söndag. vill att det ska komma hit fler folk!!

när jag jobbar så tänker jag väldigt mycket. många konstiga tankar. men nått som jag kom och tänka på idag, var att mina fina kompisar, adam och christian, som jag vet om, tycker att tjejer är iskalla och hjärtekrossare.. och kan hålla med dom på vissa punkter, men på en del är vi fortfarande inte helt överens om! hihi!

här om natten drömde jag att jag hade en egen tam elefant. varför? asså, jag har haft så jävla många jävligt konstiga drömmar. fråga mina förra klasskompisar, eller aa, ni kan ju läsa i gamla inlägg. men den här drömmen var jättekonstigt. eller när jag drömde att lennie o sofie ville ha ett barn och gick omkring och hade en bäbisdocka på magen HAHA! Dom som jag berättade för skratta massor. och då hade vi alla känt varann med bra ett tag.. men mina drömmar chockade nog dom flesta varje gång ;)! för jag känner ingen som drömmer som jag ;D! haha!

now - sleeptime!




I set out on a narrow way many years ago
Hoping I would find true love
Along the broken road
But I got lost a time or two
I wiped my brow and kept pushing through
I couldn't see how every sign pointed straight to You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0