hur lyckas man?

Ibland älskar jag mina drömmar :)!
Inatt drömde jag att jag var på en jättestor fest, typ Rockbjörnen eller nått, i Bangkok. Så hade dom en massa priser som skulle ges bort, "normala" priser. Och jag fick 2 :D! Ett var bästa kompis och ett annat var bästa träningsprestation! I deras ögon var det Nobelpriset jag fick. Sen när årets Rockgrupp/Rockartist skulle delas ut, så va alla helt trötta. Så då rusar det in en tjej från ingenstans och skriker "NI ÄR FAN INTE VÄRDA DET HÄR PRISET". Alla bara stirrar upp och så säger någon "Men fan, är det inte du som har legat med din egna brorsa?" Alla börjar asgarva och ignorerar henne totalt. Hon blir helt ledsen, och går där ifrån.

Sen åkte jag och Sophie över till Bangkok, för det visade sig att sophies riktiga pappa var där. SÅ jag gick in o köpte en baguett, samtidigt som sophie gick in i en antnan mataffär. Jag knallade in till hennes mataffär och gick runt och kollade lite, medans hon valde grejer. Sen när vi stod i kassan, sa kassakärringen "Hey you bitch!!!! Jag ska FAN gå till ALLA mataäfferer i HELA Bangkok och säga att du går in med andras mat till andras mataffärer." Jag som var trött, sliten vände mig inte ens om utan sa bara "Fine! Om du vill ödlsa tid på det, så gör det". Tror hon gjorde det, för när vi kom till ett uteställe, så sa dom att "Vi kan ta din jacka, (orka jacka i bangkok), sen din nyckel med". Ja gabra först "ohh shit va skönt att lämna min nyckel." Men tänkte sedan ett steg till-. "Hmm ni stänger snart va?" Han i kassan bara "Ehh aa just det,det gör vi va. Klockan är 4, dags att släcka" SEn gick jag och sophie ut, hamnade ett tag på Drottninggatan i Norrköping och insåg att klockan bara var 21!!!!! Den lilla bithcne hade inte bara gått omkring i alla mataffärer utan hunnit med ALLT. Sen sprang vi omkring och letade efter hennes pappa i flera timmar. Innan jag vaknade, så hittade vi han dock :)!

Nu ska jag duscha sen springa iväg :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0