helger!

okej.. now i know!!!


fredagkväll - la mig 23.23. Fick ett godkännande sms från pelle att det var okej att lägga sig =)! somnade inte förns 2.

Lördag - tidig morgon, jobb, kasta mig i sängen och sett på 5-6 filmer sen typ 19 tills typ aaa nu.. snackat med lite folk och fått reda på en del saker!! Både negativt och positivt, men mest positiva saker som jag vart oerhört glad över =)!! det gjorde mig lite småförvånad med! har gjort så jag fått ännu mer hemlängtan...


men min helg har bestått av aa va ska man säga... vila, se film, massa film! men nu har jag ställt om klockan, så egentligen är kl 4, vilket är väldigt sent. men eftersom man ställer om klockan, så är kl bara 3 och jag är inne på min 6e film, What happens in Vegas!!


och dig saknar jag massssor ♥!!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

jag skanar dig med!! <3

2010-11-01 @ 08:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0