ett snabbt inlägg innan jobb!

japp, då har man börjat jobba då efter 2½ månad ledigt!! Känns great att ha börjat jobba igen och fixa ett strukturerat liv ;)! Det är inte alls många som jobbar nu, så det kommer bli galet på måndag när vi "tar över" Raddisson ifrån det företaget som jobbet där innan. Men det blir bra. Ska försöka att inte jobba såååå många helger åtminstonde. Tycker det är lite tufft. Men om det behövs, så självklart.

Nu har jag ätit massa mat och ska om några minuter kila iväg till jobbet. Eftersom jag inte hittar och har sämsta lokalsinnet, så är det bra att man går 5 minuter innan så man hittar fram =)!!

I want you here New Year's eve..

ha en fin fin dag!

Saknar dig Beeeeeeeeaaaaa!! Du är underbar, vet du det :)!


massa kärlek ♥!


Kommentarer
Postat av: Lina Karlsson

Hej!



Jag hittade din blogg när jag kikade runt lite.

Jag ska också säsongsjobb på Raddisson Blu i Trysil, börjar 8 november :) Vad jobbar du med där?

Maila gärna!



//Lina

2010-10-22 @ 11:06:19
Postat av: Lina Karlsson

Hej!



Jag hittade din blogg när jag kikade runt lite.

Jag ska också säsongsjobb på Raddisson Blu i Trysil, börjar 8 november :) Vad jobbar du med där?

Maila gärna!



//Lina

2010-10-22 @ 11:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0