whoppi whoppi!

Idag har vart en lång dag. Sov galet mycket. Somna (söndag) kl 21 - 00. gick upp, gjorde iordning mig somna om runt halv 2. sov till 8, fick ett sms av sophie, sen somnade jag om sov till 10. SÅ SKÖNT! Sen så mötte jag upp sophie o hennes kille Björn. Trevlig prick. Synd att det vart så kort tid, hade varit roligt att lära känna han liiite mer iaf hihi!

Helgen var fantastisk rolig! På fredan så var jag, edda o adam ute och gick, först haha, tills vi hittade en pub där det INTE var överbefolkat. Jäklar vad folk det var överallt. Suck. Så vi knallade först till världens, ner för hela kungsgatan, över bron till bishops, sen vidare till krogen som är mittemot Neptunus. Där var det riktigt trevligt, men vi gick vidare hem till Edda. Där satt vi och snackade, gjorde även en Sarah spotifylista på Eddas spotify ;)! haha! Ska göra avstamp vart jag än är! sån är jag!

Sen på lördag så vart det lite fikamys med min kusin stefan och hans familj. Fick se nya tillskottet Sakarias. Men han sov, men han var söt iaf.

På kvällen sen vart det kalas utan dess like. Jag, bea, adam och lite fler folk unnade oss lite, haha, vuxendricka. Jag har nog aldrig skrattat så mycket på en förfest som jag gjorde denna förfest! Adam och jag börjar komma varann riktigt nära och det är mysigt och skönt att ha en sån nära killkompis som bor här i närheten :)! Vi har ju så roligt ihop och det är sjukt viktigt!!

Sen på kvällen hamnade vi på Harrys. Kom dit sjukt tidigt, halv 1. Det är riktigt tidigt. Kändes som kvällen aldrig tog slut haha! Men kul var det. Sen vinglade jag hem till P och kände en DJUP ångest över nått jag hade sagt på krogen. Men han sa att det inte var så farligt, så då slocknade jag, men innan det så sa jag tydligt: Imorgon kan jag inte sova till 18, även fast jag vill det för det är så galet mysigt". Och han höll med, för det var Fars dag, så runt 14 åkte vi iväg. Jag hem till mig och han hem till sina föräldrar! Men en sjukt mysig dag hade jag! Framförallt med P hihi!

Jag och anne lagade asgod mat till pappa, även fast ingen av oss var speciellt pigga på det. Men mat vart det. Och gott. Herregud! Anne är utbildad kock, så hon kan det här med mat och ger mig instruktioner ;D!! ahaha!

Idag så har hon och jag myst lite på kvällen och jag känner hur mycket jag kommer att sakna Tuss när babytuss drar iväg nästa torsdag :(. Vi umgås lite smått så här och dom stunderna betyder massor för mig! Babytuss betyder masssvis för mig! Hon är ju min lillasyster och henne beskyddar jag! Ställer upp 100% för henne, som jag gör för mina andra kompisar med!

Nu är det en hel vecka tills jag får träffa Bea igen! Min underbara fina älskade vän ♥! Utan dig hos mig är livet tomt!


En annan mycket nära vän, Evelina, saknar jag med så jag håller på att spricka.. Jävlar vad jag saknar henne! Missade henne med en helg, störande!


En annan vän som jag inte skulle klara mig utan är min underbara prinsessa! Vid det här laget borde ni veta vem jag pratar om ;)!


NU ska jag sova. Nu har ni fått en liten inblick av hur min helg har vart! Imorgon ska jag kanske fixa min fucking ljumskskada fhv försvinna. Eller börja en behandling iaf. Det hade vart kanon. Annars blir det nästa onsdag, men känner att det skulle vara bra att göra den nu, för jag har haft ont i 1½ månad. INTE okej. Ingen träning ingenting :(. Träning som betyder en himla massa för mig. Känner verkligen att jag saknar det.. Hoppas som fan att det blir bra snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0