Vad ska du ha den till?

Hej, jag skulle vilja köpa en extern hårddisk..
Jaha, trevligt , och vad ska du ha den till?
Ehh.. Jag ska ha den till bilder och musik som jag har köpt!

Eva - Om en vecka, då har jag mognat!

Hehe ;D!! Igår var en superdupermysig dag ute i skogen! Vi såg en Saw film, snackade, skrattade, myste, såg A walk to remember! Låg och myste hela kvällen och det var helt gosigt! Tända ljus, mysmusik! aa riktigt mysigt :)! Vart sent dock, men jag åkte hem och sov!

Min helg har bestått av en sak - Myyys!! Hihi! Kan inte få nog av mys asså!

Det var ju tänkt att jag skulle rädda my fallen angel, men hon får ligga i mitt fönster ett litet tag till, tills jag tar mig ner till stan. Min plan är ju att jag ska träna imorgon, så då får jag gå ner då!

Nu ska jag käka min planka som min ar gjorde till mig igår, men eftersom jag inte var hemma när dom åt, så gjorde han en till mig iaf :)! Funderar på att ta bort min Dreamcatcher från mitt fönster. Den har hängt där sen 2007 typ! Men den kanske gör motsatt effekt? Kanske börjar drömma "normala" drömmer, eller sover djupt så jag inte kommer ihåg drömmarna. Men det är ju ett pynt i mitt fönster, så den kanske ska hänga där iaf :)!

Trevlig första advent :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0