smärta..

mina muskler blöder :(.. Men snart är vi på't igen! Ingen träningsvärk ska komma och förstöra här inte. Jag vaknade runt 8 av ren smärta i musklerna och trodde aldrig jag skulle somna om. Men efter lite klagosms om min smärta till dig, så gick det lättare att somna. Vakna halv 9 och var jävligt hungrig, så jag traska upp och åt. Var fan pigg asså. Men orka gå upp då. Så jag gick o vila lite!

Nu är jag hungrig igen och ska käka nått stabilt, eftersom jag redan har käkat frukost, så ska jag äta mat. haha. Sen ska jag bege mig till gymet. Råkade väcka anne förut och man ska INTE väcka den björn som sover, då jävlar. så jag låter henne somna om, så gör jag mina saker ist. Får se om hon orkar/vill/hinner mysa sen. Hoppas det iaf. Men man vet aldrig med henne ;)! Hon är en busywoman och om man har bestämt nått med henne, får man räkna med att det blir ändringar. Men jag älskar henne iaf :) ♥!

NAE mot kylen :)!! sen ut och knalla lite i snön ♥!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0