Oooonsdaaaag

ja gårkvällen var skojig :)! Vi var några som satt på Världens bar och chillade och skrattade! Såg även en kille som var såååå lik Kristofer så jag vart helt tagen haha! Läskigt likt... Fast den här killen var typ 89a, så det var kristofer för 5 år sen haha ;)! Det var skoj! Sen knallade vi hem med MASSVIS med McDonald's mat hem till Edda. Där vart jag hatad för min musiksmak. ALLA tracka ner på mig och jag blev helt ledsen ;)! nee det var jag inte. Men det var segt. Så jag var tvungen att lyssna på deras sketna musik..

idag ska jag träna! Jag ska träna pump. Jag har bestämt mig. Jag prövar. Om jag skadar mig ännu mera, är det nått jag får ta då. jag MÅSTE träna pump. 18.30, Nordic Club here I come!


vill så gärna, men vet inte om jag vågar..

ha dee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0