ohh myyy

shiet säger jag bara.. idag sa jag en sån himla pinsam sak, så jag trodde jag skulle gå under jorden. jag sa det rätt högt med och ALLA hörde vad jag sa. Det var fan inte många asså, men dom som hörde mig måste ha trott att jag är heeeelt borta asså. det roliga var att jag inte ens tänkte på vad jag sa. det bara kom. hahahaha! aa nu kan jag skratta åt det, men då var det fan pinsamt. Tänker INTE skriva det här iaf ;)! haha!

dagen idag var mysig. hade en riktigt mysig middag med familjen. det kommer dröja länge tills vi är vi 4 igen haha. eftersom min babytuss ska till Sälen och jobba :(. kommer toksakna henne! ska krama henne massor den här veckan som kommer, så hon ALDRIG vill åka ifrån mig, för vem vill släppa min varma famn :)!

Kommer det någonsin att ordna upp sig? jag lurar på det jag! Du är så fin och jag vill bara krama sönder dig, men vart är du :p?
Vill iväg. funderar på att dra upp till sthlm nästa helg. det hade vart helt fantastisk.

På måndag ska jag börja träna. då skiter jag fan i min skada. på riktigt. struntade i att träna i torsdags för jag va lite rädd, men nu orkar jag inte vara rädd längre att det ska bli värre. Jag MÅSTE träna. Schema schema!!!!

Har även börjat drömma konstigt, så jag funderar på att aldrig sova igen. den här veckan har vart helt galen med drömmar. inte okej.
Come here rude boy, boy
Can you get it up
Come here rude boy, boy
Is you big enough (ooohh)
Take it, take it (yeah)
Baby, baby (yeah)
Take it, take it (yeah)
Nu ska jag se en film med ett lyckligt slut, så jag får känna lite lycka idag haha :p!


och så saknar jag en massa folk med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0