nattinlägg så här kl 2.19 ;)!

Saknar det där. Det gör jag.

Beställde en tid idag till en naprapat (stavning?) den 24e november. Ska försöka bli av med min ondhet i ljumske, så jag kan börja om igen med något jag verkligen tycker om - TRÄNA!! Och jag ska ha ett tufft träningschema innan jul, om jag får träna innan jul vill säga. Blir tokig här asså. Fan. Kan inte göra mycket, för det gör fan ont asså :(! ni som har haft en ljumskskada vet att det inte är att leka med..

Idag har jag öppnat mitt hjärta för Adam ;)! vi cruisa runt i Norrköping och han var galet nyfiken på en sak som jag har slingrat mig ur att berätta haha! Så jag berättade. Den storyn blir typ kortare och kortare för att för det första orkar inte snacka om det för det var så länge sen, det andra så vet jag inte vart jag ska börja och för det tredje så har jag tröttnat på att berätta det + att jag typ har glömt en del av historien.

Här om natten drömde jag att P mördade folk.. trevligt värre, framförallt i min sits då haha :p! han och jag hade dj battle, men hans publik dog av basen, så jag vann den ganska lätt ;)! Och inatt drömde jag att jag såg min egna levertransplantation (som jag gjorde när jag var 10 månader, orka drömma om det nu). Fick se när dom skar i mig, satt slangar i mig, bytte ut den sjuka levern till den friska. Det var rätt läskigt och vaknade helt förvirrad och ledsen. Se vad jag drömmer denna natt. det får jag snart reda på!

Saknar folk från Högalid. Fan vi måste ha en reunion snart! Mycket snart om ni frågar mig. Kollade igenom några bilder (det är en del hehe) och hamna i en liten känslig sits!

Jag o min far ska kanske gå o se nya Saw 3D filmen :)! Det blir coolt :)!

nu ska jag sova och förhoppningsvis drömma lite mer mysiga drömmar! Imorgon kommer min vän Jonas hit på en liten snabbvisit innan han drar vidare till Trondheim! Ska bli kul att se honom.. Länge sen nu! Min f.d kombo i Kalmar! Aa det var en rolig tid :)!


finaste och bästaste klassen ♥

jag och jonas på Juldagen i Kalmar!!

nae om man skulle sova kanske. natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0