nae nu jävlar...

Nu ska fan fett brännas och muskler byggas!!!!!!!!! Ohh yeah baby, nu kör vi!!

Som ni ser så har jag tränat idag och fick ett lyckorus i kroppen som var länge sen jag kände! Fan vad jag har saknat att träna asså! det var ju min grej liksom haha ;p! nerå, men det betyder massor för mig att jag tränar. Blir en helt annan människa nu. Man har ju inte samma kropp som man hade för typ 1 år sen och det är så trist. MEN NU!!!! Eftersom jag inte får träna pump eller combat, så får jag lölja mig i gymet. Tycker det är rätt trist och ingen som pushar en när man inte orkar mer. Men då kommer djävulSarah fram och då blir det andra bullar. Säger som Rosanna: vill du bli tjock? Ehh nee det vill jag inte *angeleyes ;)*! Så nu ska jag få muskler :D! wii! Och kondition! Yeeah!! Eftersom jag har tränat innan, så ska det inte ta så lång tid för musklerna att komma tillbak och det gillas starkt!

Idag träffade jag även min barndomskompis Sofia :)! Hon och jag luncha lite och hade det mysigt och trevligt. Nu ska jag iväg och träffa en annan barndomskompis, Sophie! Hennes man ska med, så det ska bli trevligt! Hoppas jag hinner äta innan, för jag är hungrig som en karl!
Såg Biggest loser Sverige finalen igår och några glädjetårar kom det allt från mina ögon!

På fredag blir det myyyys!! Ska bli riktigt mysigt ;)!

Nae, dusch nästa :)!


haaa deee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0