jag är...

kär........... hihihi


Ooo-hhhhh
Oooo-hhhh


nae det är jag inte! ville bara skapa lite spänning haha!



sleepelisleepa! fick ett sms under kvällen som gjorde mig glad :)!
hörde från en person som jag inte har hört ifrån på HELA dagen, tänka sig haha!
lycka? Aa :)! Pirr? Nja, inte all way kanske.. kan bli? kanske det :)!
Vill inte börja känna efter. blir så jobbigt då. orkar inte med sånt shit hihi!

en tjej frågade mig idag om jag är hemma för gott. mitt svar "man vet aldrig"
haha. rätt skönt svar ;)!







veronica tycker om eriks k*k i Paradise hotell
och Aija och Erik har hånglat på poolen..
många vill ha ut emelie!
FÖRSTÅRLIGT! Orka..
första gången jag skriver om Paradise hotell här ;)!
.....


Andra program jag följer SLAVISKT:
- Sveriges skönaste familjer
- Bartenderskolan
- Paradise hotell
- Lyxfällan
- Desperate housewives




T.C..


fuck off.. nu sover vi tycker jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0