ja, jag är hemma!

För er som undrar, så slipper ni fråga mig hädanefter. Ja jag är hemma. Varför jag har kommit hem har inte ni med att göra, bara dom som jag vill och känner för att berätta det för, vet. Så nu kan ni sluta spekulera i och varför jag är hemma. men jag ska söka en massssvis med jobb nu lite överallt i Sverige, för jag känner att det är i Sverige jag vill vara :)!

jag har myst en jävla massa med anne dom här dagarna och det har varit hur underbart som helst. Vi har ;: ÄTIT! vi har tamefanimig ätit hur mycket som helst. Herregud. Vi har degat framför tvn och fått oss lite skratt. Igår gjorde vi ingenting. Jag gick till ica och köpte advokado och julmust, sen så satt jag mig i soffan igen och degade. Nae men vi har haft det riktigt mysigt. Lite mkt mat bara ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0