fredag, lördag och söndag!

Fredan.
MYS
! Det är det enda jag säger! Fick träffa min längtade bea och vi myste med lite film och snack :)! Har saknat henne sååå mycket! Vet inte hur jag ska överleva 3 månader i vinter utan henne :(. Inte okej! Trött, sliten och hängig så skjutsade hon hem mig och vi snackade lite om väder och vind. Hon är min solstråle och jag tycker om henne över hela mitt hjärta :)!

Lördan.
MYS!!! Det är det enda jag säger. Anne och jag, eller Anne haha, var trött på att laga mat till oss, så hon gjorde en tonfiskröra och ska säga er att den var supergod. MUMMA :D! Sen drog jag över till Edda och, som vanligt, vart lite överkaxig när jag fick reda på att han hade ett tvspel och ett Tekken-liknande spel :D!! Jag är ju så jävla dålig på tvspel haha. Det kan ALLA som har spelat med mig instämma. Sen så kom hans kompis och hans tjej, erica hehe, och hälsade på! Dom var rätt bra på slagsspelet. Jag gav upp och satt och drack lite i min ensamhet hehe. Sen kom Christian och hans bror Jonas :)! Riktigt roligt syskonpar :D! Sen kom även Adam my sweetheart! Vi diskuterade att kanske åka till Christian i Karlskrona och röja lite ;D! Men man vet aldrig...
Jag fick även en låt tillägnad till mig från Christian - Skönheten och Odjuret - Beauty and the Beast. Då var jag riktigt lycklig :)!

Sen så knallade vi ner till Vinkällaren! Kom in där, jag var där i 15 min. Hade riktigt trevligt, men jag ville vidare :)! När jag stod o väntade så fick jag ett sms från en av killarna som jag hade förfestat med "Va faan". Hahaha :p! Orka få ett sånt. Skickade drygaste svaret :"Jaa.. så kan det gå!" Under kvällen så hade jag haft lite kontakt med bea och läste dom smsena idag! dom är sjukt roliga :D! Vilka jävla namn asså :p!!! hahaha! ibland älskar jag mina fyllesms ;)!
Snackade även med en trubadur som sa att han var före Winnerbäck. När vi kom hem så lyssnade vi på hans låtar och dom lät precis som Winnerbäcks. Vem kom först - hönan eller ägget ;)!

Söndan.
Låg i sängen HELA dagen! Riktigt mysigt. Vi rörde inte en fena och sov mestadels av dagen! Men grymt mysigt!

Har haft en riktigt bra helg! Men denna helg är en helg som jag sent kommer att glömma :)!!


Jag känner mig så full av kärlek! Loveloaded! Till mina släktingar och mina närmsta vänner!! Nu är mina änglar!

Tycker att Skönheten och Odjuret är en av världens absoluta bästa filmer!

Tale as old as time,
True as it can be.
Barely even friends,
Then somebody bends
Unexpectedly.

Just a little change,
Small, to say the least.
Both a little scared,
Neither one prepared,
Beauty and the Beast





jag och christian för nån månad sen :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0