En skojig kväll!

Igår drev jag med en massa folk i min mobil via sms.. så ni som tog åt er... Släpp'et och tänk på att jag är rätt ironisk ibland ;)! så.. aa.. fick roliga svar dock och det uppskattades ;D! Gillade johans svar nästan mest haha ;)! En del blev liiite väl seriösa, men men :D! sånt som händer hihi! Jag hade galet kul iaf :D!

Men jag skrattade som aldrig förr igår. Allt var så himla roligt och det var länge sen jag såg dig skratta sådär härligt som bara du kan :)!

nu ska jag på stan med adam! vi ska sola ;)! Manligt värre hihi! Men har hört att många boys gör det.

ikväll blir det iaf chill, kan jag lova. och på lördag med. får se va som hittas på ;)! hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0