en sjuk bea och en uppgiven sarah en fredagkväll!

igår så myste jag med bea! Bea var helförkyld, eller det var nått med hennes luftvägar, hängde inte riktigt med och jag var helt uppgiven när det gällde allt. vi att iaf och hade det mysigt after all. jag snackade lite om va jag ska göra med mitt liv och att jag behöver ha nått som går min väg snart, innan jag blir tokig. och bea var mest sjuk ;)!

sen när jag kom hem så städade jag :O! haha! inte ofta det händer att jag får sånna ryck. städade lägenheten om jag och anne har ätit upp (känns det som haha)! men fint vart det. så nu ska bara det sista fixas innan mor o far kommer hem.

tror jag behöver ha en livsguide i mitt liv.

Ikväll ska det bli mys med grabbarna :D! det ska bli riktigt sweeeeeet!! skratta lite, inte tänka så mycket, ha det lite skojigt!

nu ska jag ligga och dega i sängen ett tag, för hungrig är jag verkligen inte ;)!
drömde att ALLA på mitt jobb snackade skit om mig och att m kom, oh hade blivit tjock haha, och bad om ursäkt. haha patetisk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0