en kvällspromenad och ett nattsamtal

Igår så gick jag o eva en minipromenad, eftersom jag hade gjort en deal med berntsson, som jag sen ångrade men men. Så vi gick runt där och snackade om lite allt möjligt. Mysigt med kvällpromenader faktiskt. Hon behövde lätta sitt hjärta och bli underhållen till kl 21, men det blev 23 ist hehe! Vi drack te, som är vårt "nya", och snackade och skrattade en jävla massa. Sen när hon gick, så smsa jag saker som hon skulle skriva och så på ett sms fick jag ett svar från henne att hon var tvungen att stanna upp och skratta! Då blev jag glad.
Eva och jag kom fram till att vi skulle ha en sån promenad varje dag. Men det sket sig redan idag hehe!


Idag då.. Hmm.. Ska på nått möte om nån utbildning här i Norrköping. Så jag måste kila nu. Sen blir det träning faktiskt.. Tar min deal idag ist för igår ordentligt! Sen ikväll blir det ut i skogen och mysa loss :)!


Haaa deeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0