trötthetstecken

Hade så himla mycket energi förut att jag städade hela mitt rum ;D! damma svabba hela baletten :D! så himla duktig kände jag mig. sen kom jenny jupp efter hon hade slutat o kommenterade det hela. mkt fint sa hon. det bara glänser :D!

sen så kom i på den smarta idéen att spela biljard. japp. hahahah. sämre spelare får man leta efter ;)! men jag gjorde en sjukt snygg stöt en gång så både jag o jenny tappade hakan ;D! gjorde så att två bollar åkte i varsina hål :D! skitsnyggt.

sen så hade jag o jenny inget att göra. så vi tänkte hälsa på våra kära vänninor Malin o Linnéa. La mig i sängen o kände hur avslappand jag vart. jenny o malin spelade gitarr, så jag somnade i en halvtimme. sen åt vi äckliga potatisbullar. var så sjukt hungrig, så jag var tvungen att tvinga i mig mat. inte okej.

sen efter maten tog jag sparkade jag av mig båda skorna o så hoppade jag i sängen o somnade igen. vakna 21.12. då hade jag fått ett sms av jenny där det stod att det blir mys o vattenpipa på norra. kände att här kan jag inte ligga o uggla, så jag tog på mig mina skor igen o knallade ner. drömde så himla roliga drömmar asså ;D! polisgripande o förlåtelse.

sen där nere så myste vi järnet. har verkligen saknat kvällarna på norra. får bli mer sånna :D! vi körde schlager spelet och det var ju roligt ;)! haha. kunde 2 frågor :D! blev lite planändringar för imorrn. ska nog ut o äta lite med några kompisar. kan bli nice ;D!! ska även tvätta. inte lika upphetsande kanske.

På lördag ska jag, emma, lennie, sara o ina jobba :D! Kan nog bli kul haha =p! vi brukar ha riktigt roligt!

Men nu ska jag försöka slappna av o försöka sova. ska slappna av till nationalteatern =)!

Myyyyys!

så nu är jag hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0