sarahtid

har haft lite egen tid ikväll. sitter med ljuvlig musik och tända ljus. riktigt mysigt. det luktar soft vanilla och ljus i mitt rum. borde ha så här oftare. köpte ljus o grejer för 150 kr idag haha. men mycket ljus var det och mer ska det bli!

pratade lite med mina föräldrar förut. känner att jag behöver göra det oftare. man kan säga att dom är mina livscoacher =)! min fina mamma o pappa :D! dom är bäst ♥! så nu har jag inte lika mycket hemlängtan som jag hade tidigare. känner mig mer upplyft.

sen skickade jag ett roligt sms förut med :D! det gjorde med min dag. ibland är jag för rolig för mitt eget bästa hihi!

nej om jag ska återgå till min mysochegenstund. kanske se på lite film, pricken över i't. Men det ulitmata hade varit om J hade varit här!

käkade nudlar som smakade jord förut. inte okej.

känner mig glad o lycklig igen =)! måste ha varit samtalet med min mor o far förut


att fånga en fjäril, som vill
fälla vingarna ut över världen, en fjäril som flyger mellan oss ibland
Vi kallar den lycka, den är svår att fånga, den vill slita och rycka
som vilken lycka som helst, vilken fjäril som helst
vilken kärlek som helst, hur som helst

jenny o jag lekte lite med kameran igår! vart fina bilder.. vissa iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0