myst klart

Nu har jag myst klart på norra. helmysigt. vi såg på Biggest looooser o det var ju med roligt hehe!! men vi pratade mest och Rosanna berättade om sin största MANSmardröm. hahaha. väääärsta historien drog hon. hoppas inte din man blir så ;)! jag gav ett bättre förslag och hon gillade han bättre, jag med ;)!

igår tränade jag. riktigt NICE!!! vet dock INTE vart jag fick den energin ifrån, för jag var så trött, men det fick jag ändå. kul var det med ;D! i love it. så nu blir det oftare.

det går sjukt bra på mina projekt med ;D! riktigt kul..

Imorrn kommer KRIS till skolan och lilla jag ska möta upp han. Galet nervös blev jag med. Saken vart ju inte lättare när jenny o lina jagade upp mig o sa att han kanske var en f.d mördare eller nått sånt läskigt. men tråkigt om han var en bankrånare. hahaha. nerå ;)! lite bad boy ska han allt va! Men det syns imorgon!

Ikväll vet jag inte om det händer så mycket mer. händer mer i min kropp :s.. Vad fan? men men.

so long...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0