Myslördag!!!

Gårkvällen var supermysig. Vi var några tjejer som satt på norra och såg på Let's dance! Riktigt mysigt! Till slut var det ingen som bodde på norra som satt o kolla ;p! Rätt komiskt! På kvällen åkte jag vidare och sov riktigt skönt. Vaknade halv 9 (what's up with that?). Låg o drog mig till 12 eller nått.

hela min dag har jag bara gått omkring o myst! Älskar sånna dagar då man bara mår bra och har det bra =)!
dock så ingick en del skador så som röda handleder och nagelmärken på händer. Inget snuskigt asså, även om det låter som det ;p! allmän mysbråkning hehe! jaa det var härligt =D!


Ikväll blir det badtunna hos jonas! Det ska bli riktigt roligt! Har aldrig gjort det, så det ska bli kul =D!!


Har köpt en ny mobil med. En touch. Sen om det är Iphone eller inte vet jag inte hehe! Får nog kolla upp det hihi! Svart, hård o cool är den iaf :D!!

Känner mig lycklig =)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0