min helg

min helg hoppas jag kommer att bli bra. ska ut o äta ikväll. kan bli mys. lördagen kan bli rolig! Det blir inte roligare än vad ma gör det till ;D!

idag hade vi sovmorgon till 10.30. så jävla nice asså. vi ska ha lie engelska då till 12 sen ska vi plugga projekt i nån timme, sen slutar jag!

fryser gör jag med. ont i halsen har jag med. ont i ryggen har jag med. men en sak jag inte ÄR är att jag är inte trött. sov hur mkt som helst igår, som sagt, och i natt med. riktigt nice. tror jag har sveriges finaste morgonfrilla :p! haha. så fiiiint.........NOOOT!

är lite sugen på att dra utomlands. skulle va nice. en party/chill vecka. bort från slask och "kyla". det är inte kallt nu.. nu väntar vi bara på att snön ska försvinna. och sånt är inte kul. blött o tråkigt.

nu ska jag dock klä på mig lite o sen blir det åka av på engelskan. haha nerå ;)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0