MÅNDAG

Min måndag har varit mysig. Vaknade 5.50 och kunde inte somna om förns runt halv 8 eller nått. men mysigt är det allt =D!
- ehh nu är klockan 9.50, dags att gå upp!
- Hur lång tid har jag kvar? 5 min då är det lugnt.
- Jaha, och där började jag för 5 min sen!
hahahah ;)!! Så sött!

började 10.30 idag, rätt nice! Men var schleten asså.

Sen så hade jag en relativ lugn dag. Men vid sena maten kände jag inte för att gå o inte göra nått. Vart ju lite ändrade planer, så jag o jenny traska ner till Norra o så satte vi oss i antons säng. han satt o spela piano o sjöng lite. Till slut orkade vi inte sitta upp, så vi la oss ner. Supermysigt. Anton spelade i nån timme medans jag o jenny låg o vilade o bara njöt av stunden.

Sen kom malin upp o sa "det där ser mysigt ut". så då gosade hon ner sig i sängen. Och anton slutade spela då, så då la han sig också med oss! Varmt, men mysigt! Saknade dock en!

en så vart jag o jenny kvar på norra hela kvällen =D!! Vi dippade, skrattade en jävla massa och såg på feta barn som inte kunde leka och när det var slut, så var jag nära på att gå hem, men då klickade vi på Idrottsgalan! Då var man tvungen att se klart det. Vi avslutade alla meningar, sjukt kul =D!

- Här står jag i min röda klänning!
hahahaha! Den var nog den bästa ;D!


Men nu så är jag hemma igen. Vart en lång dag och trött är man. imorgon ska vi till oskarshamn kärnkraftverk (?). Eller nått sånt. En halvdag där. Kan nog bli intresant. Gå ner i grottor o sånt. Spännande.. om man är intresserad av sånt ;)! Nej men det blir nog kul. Mycket mycket lång bilresa! eller 2 h hihi! Jag har shotgun i saras bil iaf =D!

Sen på ondag blir det ännu längre. OMG! Då ska vi åka skidor! nice nice!

Nej men nu ska jag sova! lång dag imorgon. Kommer väl hem round 6 a 'clock!

me and my princess ♥

 

wish you were here!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0