mm..

happy :)!
säger inte mer än så :)!




fan va nice det var att fräsha upp sig igår. sen så sket jag i ica med :D! jag o jonas drog till BK ist :D! fett nice! snäll som jag är bjöd jag hann med! haha.

på kvällen sen hann vi se 3 filmer. p.s i love you (grät inte!), långben the movie (hahaha) och saw 6!!! hur mysigt kan det vara egentligen?

Mycket har hänt här på skolan över lovet. eller inte på skolan så, men folket runt omkring. folk gör slut o blir tillsammans hux flux. kul :D! kanske inte för dom som gör slut, men dom som blir ihop. myys! det är mycket kärlek här på skolan och det gillar vi alla :D!!

ikväll vart det megamys!!!!! jag o jenny köpte grillar kyckling och potatissallad ("vår" mat hihi). Sen ringde vi upp Anton o så satt vi 3 o snacka lite. sen så tog jag tag i mitt rum och fixade ordning det. vek kläder, hade tvättat, bäddade om också. så nu har jag nytvättade sängkläder natten till ära haha. det är nice asså :D! sen så knallade jag ner till norra o där var ett litet gäng så vi satt där och snackade lite.

jag o jenny har den bästa skivan någonsin ♥! minnen o kärlek o mys!!

nej men om man skulle ta o lägga sig o sova kanske. börjar 9 imorrn. nu är vi på't igen. liiite avis är jag på musikerna som börjar på torsdag... det tycker jag inte är okej. men det är ju skönt för dom :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0